₴0.00
Зробити замовлення1. Оформити
замовлення
Замовлення на сайті Інтернет-магазину «Powerful
Firefly» Ви можете оформити цілодобово, в автоматичному режимі, через корзину і
вибрати для себе будь-який зручний, із запропонованих способів оплати та
доставки замовлення. Найближчим часом Ви отримаєте повідомлення з інформацією
по замовленню, або з Вами зв’яжеться наш менеджер для уточнення даних по
замовленню.
З будь-яких питань Ви завжди можете
зв'язатися з нами за телефонами, вказаними на сайті (вартість хвилини розмови,
згідно із тарифами Вашого оператора зв’язку), або обрати інший, зручний для Вас
засіб комунікації: напишіть нам в чат, на електронну пошту, месенджери, тощо і ми
дуже скоро Вам відповімо (даний вид сервісу доступний щодня з 09:00 до 18:00).
2. Способи
оплати:
2.1. Банківський
переказ.
Після оформлення замовлення в нашому Інтернет-магазині
ми зв'яжемося з Вами для його підтвердження, після чого відправимо Вам рахунок
і реквізити. Оплатити Ви можете у будь-якому банку. Замовлення буде відправлене
Вам одразу після надходження грошей на наш рахунок.
Приймаються всі банківські карти, (платіжна
система WayForPay).
Якщо ви оплатили замовлення
банківською картою і з якихось причин вирішили відмовитися від нього,
повернення переведених коштів проводиться на Ваш банківський рахунок після
повернення отриманого товару. Додаткову інформацію з цього питання ви можете
уточнити у операторів інтернет-магазину.
2.2. Післяплата.
Оплата здійснюється в момент доставки
товару і пересилається «Powerful Firefly» поштовим переказом. У даному випадку,
перевізник стягує додаткову комісію у розмірі: 20 грн + 2 % від
вартості товару. Тобто, при покупці на 1000 грн, необхідно сплатити транспортній
компанії 40 грн.
3. Способи
доставки:
«Powerful Firefly» пропонує доставку замовлень у зручний для покупця спосіб, а саме: до поштомату, у відділення, кур'єром за вказаною адресою, по всій території України транспортною компанією «Нова Пошта», згідно із правилами та умовами перевізника. З діючими відділеннями можна ознайомитись на сайті транспортної компанії.
Всі посилки застраховані на суму товарів у замовленні.
3.1. У
відділення «Нова Пошта».
Ви можете замовити доставку в будь-яке
відділення компанії «Нова пошта» по всій Україні. Адреси та графік роботи
відділень вказані на сайті «Нової пошти».
Про прибуття замовлення у відділення
Вам прийде SMS-сповіщення від служби доставки із зазначенням номера накладної.
Замовлення буде безкоштовно
зберігатися у відділенні протягом 5 робочих днів. Якщо після закінчення цього
терміну Ви не отримаєте замовлення, він повернеться в магазин.
Відстежити посилку ви можете на сайті або
у мобільному застосунку «Нової Пошти».
3.2. Кур'єром
«Нова Пошта».
Доставка кур'єром за вказаною адресою.
Доставка за рахунок покупця. Розрахувати її можна на сайті перевізника.
Відстежити посилку ви можете на сайті «Нової
Пошти».
4. Правила
доставки:
4.1. Магазин
несе відповідальність за правильність упаковки, гарантує його належний стан без
браку і пошкоджень, відповідний товарний вигляд. Ми ретельно перевіряємо кожен
товар перед відправкою.
4.2. Відповідальність
за транспортування і цілісність упаковки лежить на службах доставки. Тому, при
отриманні замовлення Вам необхідно перевірити товари в присутності
співробітника кур'єрської служби. У разі пошкодження упаковки, неповного
комплекту, недостачі або виявлення механічних пошкоджень, ви маєте право не
оплачувати товар і відмовитися від його отримання, склавши акт (претензію).
Підписуючи акт прийому-передачі Ви
підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність вашому замовленню, а
також погоджуєтеся з зовнішнім виглядом товарів, їх комплектацією і не маєте
претензій до Інтернет-магазину.
4.3. У
разі пошкодження упаковки і товару, складання акту, ми відправляємо новий товар
покупцеві відразу, беручи на себе всі зобов'язання з поштою.